torsdag 12 februari 2009

Morgondagens känsla

Dagens kombination av (1) tunga intervaller och (2) löpning kommer att lägga grunden för morgondagens främsta känsloupplevelse. Ömma ben. Garanterat. Begreppet "köra hårt med sig själv" fick idag en helt ny innebörd och jag kan bara instämma med Glenne i att just nu står inte Mattias Reck högt på (mina bens) lista! Den tunga veckans träning börjar, med all tydlighet, sätta sina spår och jag ställer mig först i kön att längta till och se fram emot nästa veckas viloperiod.

Nu är det bara tre hårda pass kvar på denna träningsvecka. Ibland undrar man vad man utsätter sig för, men samtidigt så längtar man till dagens träning och jag skulle inte vilja vara utan varken träningen, gemenskapen, målsättningarna eller mina cykelkamrater!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar