fredag 4 december 2009

Stelt

Så här i slutet av en, i träningsprogrammet tung träningsvecka, är benen sega och tunga. Inga sprättben här inte. Veckan har hittills bestått av styrketräningSportlife och styrke/syreupptagsintervaller på testcykeln. Imorgon väntar helgens första distanspass och på söndag, det nu klassiska söndagspasset från Mölndals bro, med Mölndals CK och flertalet av traktens tävlingscyklister i alla klasser och åldrar. Brukar bli bra uppslutning, oavsett väder och vind. Jag känner mig grymt motiverad just nu och de närmaste månaderna ska det tränas mer än någonsin. Nästa år är det jag som står högst upp......

Förresten.....en 51 cm P3:a i grått/svart ligger undanlagd i mitt namn hos PiccoCykelCity. Nästa år ska det tävlas mot klockan.....och några andra....

Anette har i dagarna landat ett jobb som marknads- och sälj-representant för Gore Associates i västra Sverige, Danmark och Norge, med ansvar för deras bikewear- och runningwearkollektioner. Hon brinner verkligen för detta och är grymt taggad. Efter årsskiftet bär det av på allvar. Riktigt schyssta kläder och en kollektion med grym spännvid. Det finns kläder för alla inriktningar och användnings-områden, oavsett om du är elitåkare eller motionär. Jag provade en jacka på CykelCity och blev mäkta imponerad av kvaliteten, som håller högsta klass, med genomtänkta detaljer, däribland ett infällt värmepannband i kragen.

1 kommentar:

  1. Hej

    Hade vart kul att se dig med det värmepannbandet.....

    Stefan

    SvaraRadera