måndag 20 april 2009

Spotify

Musik är så kul! Vet inte hur många timmar jag spenderat med datorn och Spotify sedan vi fick ett abonnemang av Magnus Gårdmark (tackar!). Sitter just nu och lyssnar igenom favoriterna Rage against the machines samlade verk. har hört det mesta redan, men mina skivor har haft en tendens att försvinna när jag burit dem mellan bilen, jobbet och hemmet. Att ha allt med några knapptryckningar bort, streamat direkt ut i högtalarna eller hörlurarna är bara så bra! Att man kan lägga upp egna spellistor och även skicka dem till andra Spotify-användare är ytterligare en bonus!

Cykelmodell för Gore Bike Wear? Vem då? Jo, min älskling Anette är just nu iväg och ska fotografera katalogbilder till en ny Gore Bike Wear cykelklädskatalog! Hur fräckt är inte det då? Att hon fastnar på kort, det vet jag redan och även att hon inte är en helt oäven cyklist, så det är inte alls främmande att hon fått förfrågan att vara modell. Hon är ju inte helt främmande för situationen med sin tidigare erfarenhet. Det ska bli kul att se bilderna när de kommer längre fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar