söndag 10 maj 2009

Äkta man och hustru

Lördagen den 9 maj stod jag och Anette i Askims kyrka och sade ja till varandra inför gud, prästen och våra familjer. Shit, jag har gift mig!! Hur stort är inte det då? Framme vid altaret var jag så nervös att jag svamlade och Anette kallade mig "Mertzman", så hon var nog inte någon filbunke hon heller! En skön känsla av tillfredsställelse fyller tillvaron och det känns som om vi kommit varandra ännu närmare!

Just nu känns cyklandet lite sekundärt, mitt i allt, men på söndag går favorittävlingen Kinnekulle GP av stapeln och då ska vi i CykelCity vara på plats och inta kullen på "slätta". Min form är väl inte 100 % efter lite si och så med träningen sista veckan, med halsont och bröllopsbestyr som främsta orsak. Vi får göra så gott vi kan och ta det som det kommer!

4 kommentarer:

  1. Grattis!
    Jag har bara 3 frågor:
    NÄR är festen?
    VAR är festen?
    HUR mycket grogg bjuder herrskapet på?

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till er båda!

    Skönt att Glenn bröt isen med frågorna oven- haha.
    Ses och hörs!

    Magnus

    SvaraRadera
  3. Festen kommer senare i sommar! Det kommer att finnas så mycket grogg att begreppet "Hisingen runt" kommer att få en helt ny innebörd!

    SvaraRadera